info@stichtingjip.nl

SPONSORS

EN GIFTEN

Zonder hulp van fondsen en sponsors is het bijna niet mogelijk om een JiP- kamp te organiseren. De bijdrage die we vragen van (pleeg)ouders proberen we zo laag mogelijk te houden. Dit kan alleen maar dankzij de hulp van fondsen en sponsoren.

Ieder jaar schrijven wij fondsen en sponsors aan om het JiP-kamp mede te kunnen bekostigen. Sponsoring kan financieel, maar ook in andere vormen zoals bijvoorbeeld voeding en drinken. Daarnaast zijn er een aantal particulieren en kleine bedrijven die onze Stichting een warm hart toe dragen en ons jaarlijks helpen onze activiteiten mogelijk te maken. Uw gift is meer dan welkom.

Wilt u ook een bijdrage leveren of aanvullende informatie over de mogelijkheden? Stuur een email naar info@stichtingjip.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

JIP’S ACTIVITEITEN

WORDEN MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR