info@stichtingjip.nl

VRIENDEN VAN JIP

STEUN ONZE STICHTING!

Als Stichting functioneren wij geheel zelfstandig zonder enige vorm van subsidie vanuit de overheid. Toch proberen we de kosten voor de pleegouders zo laag mogelijk gehouden. Aan u de vraag of u bereid bent de pleegkinderen en de pleegouders een handje te willen helpen.

Dit kunt u doen door Vriend te worden van Stichting JiP waarmee u ons bij onze activiteiten kunt ondersteunen. Wat wij van u vragen is een bijdrage van maar € 2,50 per maand. Als tegenprestatie houden wij u graag op de hoogte van onze activiteiten en de ervaringen van de pleegkinderen. Maar de belangrijkste reden is dat u er mede voor zorgt dat er veel pleegkinderen kunnen genieten van een voor hun zeer welkome afleiding.

Hieronder kunt u een machtigingsformulier downloaden. Door dit formulier in te vullen en op te sturen naar het opgegeven adres geeft u toestemming (tot wederopzegging) dat er maandelijks een bedrag van € 2,50 wordt overgemaakt van uw bankrekening naar de stichting JiP. Mogen wij rekenen op uw bijdrage? U zou er veel pleegkinderen een enorm plezier mee doen.

Namens de stichting JiP alvast heel hartelijk bedankt.

Wordt Vriend van JIP >> Steun ons eenmalig >>

JIP’S  TEGENPRESTATIE

VOOR U ALS VRIEND VAN JIP

“Wij houden u graag op de hoogte van onze activiteiten en de ervaringen van de pleegkinderen.
Maar de belangrijkste reden om u aan te melden als “Vriend van het JiP” is dat u er mede voor zorgt dat er veel pleegkinderen kunnen genieten van een voor hun zeer welkome afleiding”

Namens de stichting JiP alvast heel hartelijk bedankt,

Jasper Mol, voorzitter

WILT U ALS SPONSOR OOK BIJDRAGE AAN JIP?
Of wilt u meer informatie, klik dan op onderstaande link.