06 40 73 96 39 info@stichtingjip.nl

Zomerkamp

Een onvergetelijke belevenis

Het JiP-zomerkamp 2019 vindt plaats van zondag 4 augustus tot en met vrijdag 9 augustus 2019 in een mooie omgeving midden in de bossen van Noord – Brabant, in het dorp De Moer. Het is een mooie locatie met veel ruimte zodat we binnen en buiten volop activiteiten kunnen organiseren.

Het JiP-zomerkamp is bedoeld voor jongeren uit pleeggezinnen in de leeftijd van 12 t/m 16 jaar. Jongeren die vorig jaar zijn mee geweest moeten helaas een jaartje overslaan. Zo krijgen meer jongeren een kans om een JiP-kamp mee te maken.

Waarom dit kamp? Je ontmoet er veel andere pleegkinderen, je kunt ervaringen uitwisselen met andere jongeren uit pleeggezinnen en natuurlijk gaan we heel veel leuke dingen met elkaar doen.

De inschrijving voor het JiP-zomerkamp 2019 is geopend!

Er kan aangemeld worden middels het formulier wat je kan downloaden via onderstaande knop. Voor meer informatie over waar het aanmeldingsformulier naartoe gestuurd moet worden en de kosten van het kamp, zie verderop deze pagina.

Aanmeldingsformulier

Het programma ‘19

Ieder kamp heeft een thema die door de leiding wordt bedacht.

Het thema voor 2019 is nog niet bekend.

In 2018 was het zomerkamp in de ‘Hollywoodstijl’ en had iedere dag een andere filmcategorie. De activiteiten worden hier ook zo veel mogelijk op aangepast. Wat voor dingen doen we op het JiP-kamp? Denk aan disco, kampvuur, spooktocht, spellen in het bos, sporten, chillen, zwemmen, bonte-avond, kletsen, een bezoek aan een pretpark, thema-ochtend, workshops en ga zo maar door. Daarnaast is er natuurlijk volop gelegenheid om vrienden te maken.

Spelende kinderen

Meer over het zomerkamp

Het JiP-kamp vindt dit jaar plaats van zondag 4 augustus tot en met vrijdag 9 augustus 2019.

Begin 2019 krijgen alle pleegzorg-instanties in Nederland een brief, waarin wij vragen of ze vanuit hun regio kinderen of jongeren willen opgeven en zal de inschrijving worden geopend. Dit is ook terug te zien op onze website.

Rechtstreeks bij ons aanmelden kan natuurlijk ook. Aanmeldingen staan open voor kinderen en jongeren uit pleeggezinnen. Wacht hiermee niet te lang, ervaring leert ons dat er veel animo is en we vaak meer aanmeldingen dan plaatsen hebben.

Ben je vorig jaar ook mee geweest? Dan moet je helaas een jaartje overslaan.

Het aanmeldformulier moet door een (pleeg)ouder volledig worden ingevuld en ondertekend. Vervolgens kunt u het opsturen naar:

Stichting JiP t.a.v. Koen Melis,

Doornenburgstraat 19, 4834 NK Breda

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact de pleegouder(s) op om de aanmelding te bevestigen.

Kosten zomerkamp:

De kosten te weten 180 euro die verbonden zijn aan het zomerkamp dienen uiterlijk 5 weken voor aanvang van het zomerkamp bij ons in bezit te zijn. Pas dan ben je verzekerd van deelname. Mocht de rekening van het zomerkamp door iemand anders betaald worden dan graag vermelden aan wie wij de rekening moeten versturen.

Rekeningnummer: NL76 ABNA 493645578 (ABN AMRO)

T.n.v. Stichting JiP