info@stichtingjip.nl

Helaas! 🙁 Inschrijven voor zomerkamp 2024 kan niet meer. We zijn helemaal volgeboekt.

EEN  ONVERGETELIJKE BELEVENIS
.

Het JiP-zomerkamp vindt dit jaar plaats op zondag 4  augustus t/m vrijdag 9 augustus!

Het kamp vindt plaats in een mooie omgeving midden in de bossen van Noord – Brabant, in het dorp De Moer. Het is een mooie locatie met veel ruimte zodat we binnen en buiten volop activiteiten kunnen organiseren.

Het JiP-zomerkamp is bedoeld voor jongeren uit pleeggezinnen in de leeftijd van 12 t/m 16 jaar. Jongeren die vorig jaar zijn mee geweest moeten helaas een jaartje overslaan. Zo krijgen meer jongeren een kans om een JiP-kamp mee te maken.

Waarom dit kamp? Je ontmoet er veel andere pleegkinderen, je kunt ervaringen uitwisselen met andere jongeren uit pleeggezinnen en natuurlijk gaan we heel veel leuke dingen met elkaar doen.

Om aan te melden, zie het aanmeldformulier voor het kamp hieronder.
Voor meer informatie over waar het aanmeldingsformulier naartoe gestuurd moet worden en de kosten van het kamp, zie verderop deze pagina.

HET PROGRAMMA

Ieder kamp heeft een eigen thema.
De activiteiten worden hier ook zo veel mogelijk op aangepast. Wat voor dingen doen we op het JiP-kamp?
Denk aan disco, kampvuur, spooktocht, spellen in het bos, sporten, chillen, zwemmen, bonte-avond, kletsen, een bezoek aan een pretpark, thema-ochtend, workshops, luieren, feesten en ga zo maar door. Daarnaast is er natuurlijk volop gelegenheid om vrienden te maken, ervaringen met elkaar te delen en lief en leed met elkaar te delen.

MEER OVER HET ZOMERKAMP

Begin januari krijgen alle pleegzorg-instanties in Nederland een brief, waarin wij vragen of ze vanuit hun regio kinderen of jongeren willen opgeven.

Rechtstreeks bij ons aanmelden kan natuurlijk ook. Aanmeldingen staan in principe open voor kinderen en jongeren uit pleeggezinnen. Wacht hiermee niet te lang, ervaring leert ons dat er veel animo is en we vaak meer aanmeldingen dan plaatsen hebben.

Jongeren die vorig jaar ook mee geweest en weer mee willen moeten een jaar overslaan.
Op deze manier proberen we er voor te zorgen dat er zoveel mogelijk jongeren een keer mee kunnen op kamp.

Het aanmeldformulier moet door een (pleeg)ouder volledig worden ingevuld en ondertekend.
Vervolgens kunt u het opsturen naar:
Stichting JiP

t.a.v. Jasper Mol,
Valkenierslaan 253,

4834 CG Breda

Of stuur het aanmeldformulier per mail naar: info@stichtingjip.nl

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op met de pleegouder(s) om de aanmelding te bevestigen.

Kosten zomerkamp:

De kosten te weten 180 euro die verbonden zijn aan het zomerkamp dienen uiterlijk 6 weken voor aanvang van het zomerkamp bij ons in bezit te zijn. Pas dan ben je verzekerd van deelname. Mocht de rekening van het zomerkamp door iemand anders betaald worden dan graag vermelden aan wie wij de rekening mogen versturen.
Tot 6 weken voor aanvang van het kamp kan er kosteloos worden geannuleerd.
Na deze periode wordt het kampgeld alleen teruggestort indien wij tijdig een ander kind hebben gevonden die mee gaat.

Rekeningnummer: ​​NL76 ABNA 0493 6455 78 (ABN AMRO)
T.n.v. Stichting JiP

Kies je kampverhaal

JOJANNEKE
Hallo, Ik ben Jojanneke en ik ben op dit moment 19 jaar oud. Ik ben in 2011 op 13-jarige en in 2013 op 15-jarige leeftijd mee geweest op JiP-kamp. En wat zag ik op tegen die eerste dag! Ik was bang dat ik het niet leuk zou vinden, bang dat ik geen vriende... Lees meer.