06 40 73 96 39 info@stichtingjip.nl

Wil jij pleegkinderen een onvergetelijke kampweek bezorgen?

Ben jij minimaal 21 jaar oud, heb je (werk)ervaring in de jeugd- en of pleegzorgsector en/of heb jij affiniteit met de doelgroep, is het organiseren van een kamp jouw sterke punt, ben je een heuse teamplayer, onvermoeibaar en sta je sterk in je schoenen? Neem dan snel contact met ons op!

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wil jij mee als vrijwilliger?

Vrijwilligers zijn de drijvende kracht achter onze Stichting. Ieder jaar zijn wij op zoek naar mensen die graag mee willen als leiding of op een andere manier hun bijdrage willen leveren.

Wil jij mee als kampleider? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via het op de website vermelde telefoonnummer of stuur ons een e-mail. Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden en beantwoorden je vragen. Het is van belang dat je aanwezig bent op de vergaderingen die de Stichting heeft als voorbereiding op het kamp, deze vinden plaats op een aantal vrijdagen. Ook is een VOG verplicht voor de functie als kampleiding voor Stichting JiP om mee te kunnen als kampleiding. Deze zal door de Stichting worden aangevraagd en wordt tevens door de Stichting vergoed. Indien je meegaat als kampleiding, krijg je vanuit de Stichting alle benodigde informatie over alles aangaande het kamp of weekend en is er voldoende begeleiding gedurende de voorbereiding en op het kamp om je vragen te antwoorden en je te ondersteunen waar nodig.

Wil jij op een andere manier iets betekenen voor de onze Stichting? Neem dan ook contact met ons zodat we met elkaar kunnen kijken op welke manier dit mogelijk is.